Bloom Sexy Naughty Luxury

Bom essa ilustração da Bloom, da animação Winx Club, eu ache bom ter demorado para colorir, pois esse tempo de demora me ajudou a apreder novo e melhores efeitos visuais. Quero poder fazer uma serie de ilustrações das Winx Club,eu falo não somente as pricipais personagens ao estilo "Naughty Luxury", eu falo não somente da Bloom e suas amigas de grupo, mas tambem de outras personagens como as Trix e demais personagens de menor abrangencia. Mas isso claro, irá depender do meu tempo disponivel rsrs Good illustration of this Bloom of Winx Club animation, I think it took good coloring, because this delay time has helped me again and best visual effects apreder. I want to be able to do a series of illustrations of the Winx Club, I speak not only the Main-style characters "Naughty Luxury," I speak not only of Bloom and her friends group, but also other characters such as Trix and other minor characters comprehensiveness. But of course it will depend on my available time lol

Comentários

  1. WOW!
    We look Artistic for NoRiseJeans, Pic for site, front page
    You make pow-wow wear, very hot and dangerous
    Wone more!!!

    ResponderExcluir

Postar um comentário